Äventyrlig!

27718-117Ibland måste man ge sig ut själv i världen. Det kan man kanske säga att jag gjorde igår. Jag gick på min första riktiga dejt ever med en mycke snygg och rolig och trevlig kille. Efter tre timmar skildes vi åt med planer att träffas på kvällen. Nattklubb utanför Paris med hans polare. Skulle jag åka själv??? En vän som jag känner sedan en vecka ville med så jag och J tog oss till utkanten där pojkarna hämtade upp oss. Kompisen J-C var skrämmande lik min pojke från förra sommaren och det var nästan jobbigt att han var med....men what to do? Efter en timme var vi framme och javisst var det Coupe decallerkväll som väntade. J som nog ej inte alls tyckte om stället satt pall i soffan hela kvällen medan jag försökte dansa litta grann. Hans polare var extremt trevliga och jag hade mycke skoj. Zouk är ju en populär dans här och jag var vid femsnåret tvungen att dansa med en av hans kompisar vilket gjorde H lite småsur. Men F var en redig dansare så det var nästan a pleasure:) Vid sju gav J upp ett glädjetjut då hon förstod att vi skulle åka hem! En mycket lyckad kväll för min egen del och jag börjar fråga mig själv varje minut varför jag ej bor kvar här????? Men som sagt, om tre dagar är det dags för Sverige!!!!

Ciao

Kommentarer
Postat av: emelie

coupeeeeeeeeeeeeeeeeeee coupe decaleeeeeeeeeeeee=) kulkul att ni hade trevligt. hände d nått mer??? som du inte berättar???? tell me tell me

2007-08-04 @ 18:38:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0