Dr Sanna

27718-15
Man kan inte annat än älska denna lilla serie. Istället för att slaviskt sitta framför tvn varje tisdag och följa hans sarkastiska, onda,roliga kommentarer så har jag istället laddat ner alla säsonger och roar mig med House maraton sent in på nätterna. Det är väl därför jag är tröttast än tröttast och därför jag ej hunnit färdigt med allt jag borde göra. Om jag ej haft denna serie att titta på skulle jag varit klar med:
Vara klar med turismgrejen
Skrivit seminarieuppgift
Läst ut the game boken
Gått upp klockan sju istället för åtta
Promenerat oftare

Men å andra sidan, så kan man ju säga att jag kommer hinna färdigt med båda uppgifterna, The game boken håller mig underhålld och spänd längre. Jag kommer börja gå upp tidigare på måndag och jag kommer promenera oftare. Vad har jag istället vunnit på dessa maratonen?
Jag har gått och blivit kär i en äldre man,har lärt mig massa nya engelska ord och kan utan tvekan säga att mina skills som läkare är att lita på i nödfall!

Men imorn är en ny dag. Promenad, plugg och ingen mer House. Its time to be a good girl again!!

Kanske har jag mött min like? Personlighetsmässigt?? Tåls att fundera på över natten....


Ciao

Kommentarer
Postat av: Anonym

menar du mig personlighetsmässigt då eller ;) hihih? PUSSSC`/Celis

2007-02-04 @ 01:51:41
Postat av: Anna

Du tror inte att McDreamy e bättre då...? Fast de e ju en helt annan kanal.. ;O)
Mr Big å ja har de bra i alla fall.. ;o)
Köss på rätt ställe! ;O)

2007-02-04 @ 11:25:47
URL: http://annka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0