Ebba!

Då jag ska på femtioårs fest om en månad så blev det klänningköp i helgen! Klänningen är jag supernöjd med och hade nu tankar på vilka skor jag ska köpa till. Då slog mig tanken att varför inte maila självaste Ebba von Sydow och fråga?
Och döm om min förvåning när jag öppnade mailboxen imorse och hittade detta:

Hej Sanna,

KLart du kan ha ett par färgglada skor! Misstänker att klänningen är svart med vita prickar. Då tycker jag verkligen att du kan ha på dig ett par röda skor och kanske tom matcha skorna med ett skärp.

Gratta pappan din och ha så roligt på festen!

Glada hälsningar
Ebba

Hon tog sig tid att svara på min fråga och jag måste ju säga att det gjorde mig redigt glad!
Big up to Ebba!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Anna

Shit va coolt Sanna! Guud va skoj! så hon e rätt ok ändå, trots att hon skriver fullkornspepparkakor och julmust light..! Haha!
va skoj med 50-års-fest!
Jag ska blogga imorn.. skriva om min make-over å 6000 spänn för 11 bilder..!
haha..
Kössen på dig!

2007-02-26 @ 23:22:19
URL: http://annka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0