Hår i all sin glans...

Vad har du för hårtyp: Halvlångt, ganska fint och tunt.
Hur många gånger i veckan tvättar du håret: Ungefär varannan dag
Vilket schampo och balsam använder du: Red Ken-för det ska ju enligt ALLA frisörer jag varit hos, göra mitt hår till världens bästa hår!
Vilket är ditt favoritmärke när det gäller hårvård/stylingprodukter: Jag gillar Red Ken och använder mest L´oreal när det gäller styling produkter
Hur ofta besöker du frisören: 2-3 ggr om året
Värsta frisyren du någonsin haft: En frisör klippte min lugg så kort att den fick vara spretig och stod rött ut från huvudet. HEMSKT!
Ditt drömhår: Vem vill inte ha svallande långt och tjockt, men jag e nog ganska nöjd ändå!
Nämn 3 bra produkter du inte kan vara utan: Inga speciella!
Vad är det värsta som skulle kunna hända ditt hår: Att jag skull sätta fyr på det eller bränna av det, då jag har en tendens att använda spray OCH SEN platta det hahaha
Rakt eller lockigt: Rakt men ibland smyger sig en lock fram...
Kort eller långt: Axellångt
Har du färgat håret någongång: Ja GUD ja, tappat räkningen för LÄNGE SEDAN!
Vilken färg isåfall: Allt från brunt till rött till blont!

Din tur! Kopiera till din blogg and tell me about ur hair!!!

Ciao

Kommentarer
Postat av: jenny

hihi mitt favvo ämne, och nu ber ngn t.o.m mig prata om det moahhahaha lycklig dag

2007-02-26 @ 14:06:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0