Jag är trött på...

Elaka kommentarer som får tårar att trilla- tänk er för fuck sake för!
Dåliga tidningar som jag envisas med att köpa
Falska program- kan de inte bara ha det som det är från början? Vill ju se verkligheten!
Serier som urartar och dör, LOST,DESPERATE why?
Att experter aldrig har svar på var felet ligger, ni kallar experter för att...??
Att alla på nyheterna varnar för SNÖ, stanna inne, kör ej. Och vad gör svenska folket, kastar sig ut i vänster filen och slutar i diket 2 meter senare. LYSSNA!!!!
att jag skjuter upp pluggandet
att jag aldrig blir nöjd
att jag alltid vill ha godis
att alltid tänka på budgeten, jag ska ha värsta bästa jobbet med unlimited cash när jag blir stor.
att bli kallad gammal. 24 är ingen ålder. Dock kan man undra hur äldre än mig kan kalla mig gammal, vad är dem då? Döende?

att det aldrig sker något spännande utan att man forcerar fram det.

mest av allt, att vara trött på något.

Kommentarer
Postat av: emelie

jomen de e precis vad dom e... alla över tretti är döende. Mohahah näää skojja bara

2007-02-23 @ 14:18:37
Postat av: Anna

MOOOORRRRR... de e de inte alls... Very much alive faktiskt!!! ;O) Hehehe..

2007-02-23 @ 23:25:39
URL: http://annka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0