Morr

27718-26
Att denna människa kan få kallas stilikom har jag så jäkla svårt att fatta.
FIne, hon klär sig säkert snyggt då och då men titta på henne. En lien speta med en hemsk out fit!!!!
Nej fy för dem som hyllar dessa...JA Ebba, du bland annat
Ebba talar sig varm om hur självständiga och hur unika alla är och hur vi kvinnor ska vara starka och stå för dem vi är. Sen kan hon inte med att skriva att hon äter pepperkakor utan måste skriva att hon äter FULLKORNSPEPPARKAKOR OCH DRICKER JULMUST LIGHT!!!!

LIGHT!!!!!!!!!!! Så du menar att om man är dum nog att äta vanliga pepparkakor och dricka vanlig julmust så är man ju ute och snurrar. Och strävar man inte efter att se ut på M-K på bilden, ja herre gud, vad ska du göra nu! Hur ska du göra med tjejer som går sin egen väg...ja men hoppsan det var ju det du promota?? Eller???? Jag är confused.. En sak vet jag iaf.
Jag vill inte se ut som M-K, dock kan hon ju få dela med sig av sina miljoner;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag säger ju det. fuck ebba släbba :)
PUSS/inte så släbbiga Micela

2007-02-14 @ 22:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0