Nå?

27718-32
Man blir aldrig nöjd är ett uttryck jag kan skriva under på tusen miljoner gånger på.
När man ser till baka på kort från några år sedan, tänker jag idag att nej men vad fiiiiiin jag var...Men i det exakta tillfället mådde man dåligt över att håret ej var rätt blond färg, att byxorna satt hårt eller vad det nu var men egentligen så inser man nu att fan man borde vara glad att man har det man har. NEJ. Det tänker jag inte göra eller vara glad över. Jag fortsätter sträva det som jag uppebarligen tror kommer kunna ändras:)
Så nu är det frisyeren som jag känner för att ändra...
Jag gillar Brittanys frisyr här, kanske lite pretto men man kan ju göra den lite "busigare" lite mer min egen...
Vad tror ni?
Är det en Sanna frisyr?

Kommentarer
Postat av: jenny

super fint, liknar den frisyren du hade när vi var i paris och bodde hos j första gången. men ngn centimeter kortare för att verkligen märka skillnaden kanske?

2007-02-20 @ 14:30:47
Postat av: Sanna

Ja det stämmer nog, kära du, japp några cm kortare,e ller mm?? haha vågar ju nästan inte:)

2007-02-20 @ 15:40:26
Postat av: annelie

måste bara säga att frisyren är jättefin...kommer alldeles säkert bli en riktig kalas-pingla i den =)

2007-02-20 @ 17:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0