Osäkerhet

Var och när det började kommer jag inte ihåg men jag tror det var i takt med starten på universitetet. Min osäkerhet. Min osäkerhet när det kommer till att skriva uppsatser och seminarieuppgifter. Jag ifrågasätter hela tiden mina åsikter och tankar och ämnen. Jag är inte den bästa på det, det vet jag men så dålig kan man ju inte vara????
Det blev nog värre när jag tog distanskursen. Kursledaren var otrevligare än otrevligast och sa med bestämda ord att jag sög. Hon sa det inte rätt ut givetvis men genom dataskrämen kunde jag se hur hon tänkte d!

Mina stackars homies får läsa skrivna texter om och om igen och inom sig suckar de djupt, haha, thanks ni som hjälpt mig, snart blir det inte mer. Detta är sista, I promise!

Kanske jag suger på det eftersom det inte intresserar mig?
Är det något jag brinner för brukar det gå hur bra som helst ju.

Nåväl. En termin av MKV C måste jag igenom, sen kan jag välja att undvika ämnen som dessa!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0