Överraskad

27718-22
Så var det igen lördagkväll. Efter en trevlig fest med poppispajen och god bål och en mindre lyckad kväll på kåren så vaknade jag upp med stränga order(från mig själv) att det var time för tvätt och städning. Nogrann städning. Så det är vad jag sysslat med mest hela dagen.
Under ett kort uppehåll framför datorn såg jag nya bilder från Sisters nya kampanj och blev positivt överraskad av Victoria Silvstedts nya look. Det bevisar egentligen bara att Man ser minst lika bra ut med kläder på som utan!!
Så länge man ej behöver lyssna på henne så är ju allt bra:)
Nu längtar jag tills nästa helg då min kära kusse ska ta sig te Öret och sen ska grannen, jag och kussen ta os till Favvostockholmaren och spendera helgen i STORSTAN. Sen kommer min kära mamsen på besök helgen efter. Life is gooooooooooooooooooooood. Om det inte vore för....eller jag skitsamma.

Nu blir det honungsglaserade jordgubbar och cashewnötter!
Ciao

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja de va som attan va snygg hon va där! Ser ju inte alls så plastic fantastic ut.. Å har hon inte tagit ut å annat kilo ur bomberna? Hmm.. ja jag vet, tuttfixerad.. kan inte hjälpa de..
Saknar dig min mode-update'er!
Kössen

2007-02-11 @ 03:24:47
URL: http://annka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0