R to the K

27718-24
Christina tyckte jag var en av de finaste på årets grammisgala, FYI

När grannen började snacka om att hennes biologiska klocka börjat ticka, satte jag nästan gurkan i halsen. Så olika man tänker!!! Det finns inte en tanke i mitt lilla huvud på att skaffa barn. Det finns givetvis in the future, men just nu leker ju livet och vad har jag att ge ett litet barn? Jag är inte klar med utbildning, med mina resor, med mina barnsliga upptåg på långa vägar!!!
Så istället för att föda fram ett eget ska jag minsann hjälpa andra barn med läxorna och sen åka ut på flyktingläger och leka med barn som inte har det lätt här i livet.
Jag har alltid vetat att min hjälpande sida finns där men den har gjort sig påmind på sistone. Så det är dags att ta tag i det nu. Like I said, there is a time and a place for everything!!

Ps. Om man har beställt prenumeration på en tidning så borde man få den omgående, så SPEEDA PÅ NU!!!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0