Ragg..

Brukar du sjunga i duschen?

-Jaa, det händer.

-Vad sägs om en duett?

Ett bra eller dåligt raggningstips? Tja vad vet jag.
Jag har funderat skarpt på att studera denna morgon men kommit fram till att det inte kommer hända.
Så jag tänker inte ens fundera på att göra d. Vaknade redan sju och var utsövd, inte hänt på länge, och gav mig ut på promenad. Men det var så kallt att efter en halvtimme fick jag vända om och kasta mig in i varmduschen. No more vinter säger jag bara!!
Sen sitter jag här och funderar på vad jag ska ge mig själv i present. Nej ingen föllsedag eller namnsdag på gång(jo maria den 28feb) men jag vill ge mig något fint eftersom jag förtjänar det.
Men vad?
Något jag ska klura vidare på....

Ciao

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag vet vad du kan köpa dig.. men det är du nog inte intresserad av att höra.. Hahahaha!
Sorry, ville bara sjuka mig lite.. Pussss

2007-02-21 @ 16:26:44
URL: http://annka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0