Såhär kanske

Såhär?
Första och kanske enda gången (vad jag minns) jag var riktigt nöjd hos frissan var när jag visade denna bilden. Då lämnade jag salongen med galet bra självförtroende och underbart vackert hårsvall. Det får kanske bli denna bilden igen haha. She does look nice.

Recept för alla dessertälskare:
Frysta bär (any kind)
honung

Tina bären, värm dem lite i mikron och häll lite honung över dem. Låt honung "sjunka" in i bären.
Ready to serve!
Perfekt en onsdagkväll som denna när man inte kan gå till Pressbyrån då det är svinkallt ute.

Ciao!
Ps- Om ngn har tips på vart man kan hitta sommarkurser- Holla at yo girl!!

Kommentarer
Postat av: jenny

votar 4 dis!

2007-02-21 @ 20:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0