Willys

27718-34
Då var det dags för en runda på Willys. Nu när mamsen är här får man minsann ta sig till Willys och storhandla. Så upp med matlistan och pennan och med mamma i antåg for jag rundor på Willys.
Då hade ju någon nötta satt en pall med tomatsås i burk mitt i gången. Sannas knä snuddar vid pallen...eller okej jag gick väl nästan rakt in i den, och välter en tio burkar som säger CRASH.
Hela Willys stanna upp och blängde. Pinsamt läge. What to do? Långsamt smög jag undan efter att plockat upp de hela burkar som fanns kvar....
Ja pinsamt var det. MOHAHAHAHAHAHAHA tur man kan skratta åt det, eller ja snart ka jag det:)

Nu blir det fyllda paprikor med mor!

Ciao!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ååååh! Din klant! Hahaha.. pinsamt! Fast skoj när du tänker efter! Tihi! Blev ju en bra blogg av de hela! hahaha Å jag skrattar fortfarande! :OD
Köss på dig å hoppas ni har mysigt! PS: Mammsen blev glad när jag ringde! Kraaaaaam

2007-02-23 @ 19:27:21
URL: http://annka.blogg.se
Postat av: emelie

mohaha de e ju aspinsamt sånt där.

2007-02-24 @ 09:34:29
Postat av: Fredds

LOL Hahaha

2007-02-24 @ 10:01:04
Postat av: Jenny

hahahaha pinsamt just då men så jäkla roligt efteråt! :)

2007-02-25 @ 20:42:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0