U take from the rich and give to the middle class!

image89image9027718-88
Jobb?? Neeeeeej varför ska vi jobba, onödigt Im telling u:) Det är bättre att ha roligt och slösa pengar! Vår gästs sista kväll spenderades på resto med god mat och vin. Igårkväll var det dags för pokerkväll med boysen vi nyligen träffat och ost, chips och dricka stod på schemat. Och så klart poker. När 16 öl avverkats bestämde sig S för att köpa mer och kom hem med ett konstigt uttryck i ansiktet....Jag köpte lite dyr öl...mumlade hon fram och sen kom det fram att det hade funnits billig öl men S hade fått hjärnsläpp och köpt den dyraste. Hahaha Men men 15 öl till avverkades och alla var glada i hågen utom J som satsade för mycket och fick sitta och spela med mig och S. Den ena av dessa pojkar har jag tjingat, en annan har BÅDE S och J tjingat och ni ser vad som hände efter att pojkarna gått- catfight på hög nivå! Vem som vinner återstår att se...Jag håller mig på min kant och observerar...hihihi
Trots alla vår äventyr och nattliga filmeskapader så får det bli dags att ta tag i sig själv. Ikväll ska jag porvjobba på en resturang inte långt ifrån där vi bor. Både ikväll och imorn och det bästa med jobbet är att det är bara när de behöver mig, så det blir inte sååååååååå mycket jobb. Nu när jag jag vet att jag ska jobba i aug när jag kommer hem och sen hela hösten så varför inte njuta lite av att inte jobba....??
Nåväl, imorn efter jobb blir det utgång, ska bli spännande, måste träffa lite nya människor, har hängt lite väl mycket med de vi träffat nu...
Angående mina överskrifter på bloggarna, det är allt som vi lyckats kläcka ut oss under dessa veckorna. "Cocktail Bordel","Det är tur att man har några flaws iaf" "U take from the rich and give to the middle class(under pokern), "and then u take a boaut",  Det är bara några av de smarta oneliners som ploppar ur våra munnar. Life is gooood. Nu ska jag för femtiotionde gången sätta mig i fönstret med min kaffekopp och look at the freakin rain!!!!!!!! SLUTA REGNA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Emelie (igen)

det regnar här med, nere i småland badar dom i översvämmningar.haha

2007-07-06 @ 21:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0