CPH-klänning!

27718-78Här ligger man inte på latsidan. Dagen har spenderats i Köpenhamn med en shoppingsugen familj och inne på Oasis hittade jag nog årets finaste klänning. Har blivit litta fäst vid klännngar på senaste tiden och nu hittade jag den ultimata! Här ska det struttas rundor längs med Seine i fina klänningar:)
Köpenhamn är mysigt och det är alltid lika roligt med en galet uppsjö av folk i alla dess former.

http://www.youtube.com/watch?v=IN7WPYKR2ls
Kolla in klippet av galet galet sjuka Akon. Hur fan kan man göra något så förbannat dumt???? funderar starkt på att bojkotta denna persons musik...

Later!

Kommentarer
Postat av: jossan

jag har oxå blivit fixerad vid klänningar! varför?! jag hade ju aldrig det förut!

2007-06-10 @ 23:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0