Gammal kärlek rostar aldrig...?

27718-77Det här med att komma hem har ju båda sina ljusglimtar och mörka påminnelser. Idag på ICA i kön såg jag en kille som jag i sexan var dödskär i. Han var allt jag tänkte på och önskade mig. När jag så nu såg honom igen kände jag...ingenting. Absolut nada. Och han var inte den första av gamla kärlekar som dykt upp på stan sedan hemkomsten. Både den ena och den andra vandrar förbi. Och jag är inte ledsen för att jag inte skapade mer med dem, inte se tillbaka på många års förhållande med dem men lika glad är jag för det:) Tänk vad ens smak förändras över åren, eller så har de kanske sunkat ner sig hahahaha näää det är nog smaken som ändrats...
Var en avstickare i Malmö idag med ex-svägerskan och shoppade och lunchade, very nice nice. Uppsatsen sitter som en irriterande finne mitt i pannan men skam den som ger sig, till helgen ska det vara klart, så det så!
Nu blir det kaffe och tv...slåss om fjärrkontrollen, hujeda mig, bo ensam is the shit, Im telling u!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Anna

Men hallå.. hur gammal e man i sexan?? ;O) Hoppas du har de bra.. nu närmar de sig Paris-resan! Puss gumman!

2007-06-05 @ 22:42:05
URL: http://annka.blogg.se
Postat av: emelie

svägerska va? du låter som en tant haha

2007-06-06 @ 11:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0