Here comes the drums!

27718-83
Söndagkväll. Dags för promenad. Idag har vi besökt porte de clignancourt, jag och S, J har pluggat och varit duktig. S har fått se ett av sina älskade Dr who avsnitt och vi har haft engelskalektion med grannen ovanpå. Han skulle ha engelska test på tisdag och vi ställde upp som de engelskor by heart we are! Vi blev attackerade av tio miljoner killar på marknaden och hade en kille som jaga oss och sa att om vi inte köpte hans bästa CD som han gjort ALLDELES själv så skulle han ta på oss på la fesse! Nänä sa vi och drog, skitcd säkert!
Imorn är det jobb och bio med en av pojkarna från i torsdags, antingen får jag gå själv eller så får jag med mig mina flickor. Sen har vi två dejter till inplanerade i veckan med andra fransktalande mecs, så roligt, denna sommaren är så mycket bättre än någon annan jag upplevt thats for shizzle!
Life is good!

See ya!
Ciao


Kommentarer
Postat av: nina

hej. alltså....har du så stora bröst eller har du lagt dig under kniven? jag hajar ju att de trycks upp, men ändå...är dom så stora? värsta liljekullar ju :)
och röker du? fan va jag inte vet ett smack jämt o ständigt da.
du verkar ha kul, härligt, glad jag blir!
massa kram nina

2007-06-25 @ 18:06:54
Postat av: Anonym

dina bröst är större än mina. men mina är iofs i minst a laget, förstoringsglasvarning på dem! hihi / celis

2007-06-29 @ 13:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0