J:s sms: Hey how are u? Im good...and u?

27718-82Det kan gå ganska vilt till när vi blondiner gör Paris osäkert! Det blev ingen middag på Lizard Lounge, J och S kan knappt ta sig ur sängarna, way to much alkohol intogs igår, istället får vi besök som har med film och hämtmat, sushi blir det för min del ME LOVE IT! Så börjar man jobba på måndag då! Så jäkla härligt att jag är ledig fram tills dess, hade hopp om det och när hon sa att hon ville jag sku börja på måndag var jag nära att ta ett glädjeskutt i luften men ack nej det kunde jag ej göra...
Som sagt imorgon är det fete de la musique, vihar tre pojkar som ska ta hand om oss i början av kvällen sen får vi se vart det bär! De har de mest svenska namnen, Johan frederic och Nicolas, mina föräldrar sku bli glada hahaha. Nåväl det är nog bara en som e intressant(den sistnämnda) men vi får se...S hittade en äkta fransos igår och ja J ja hon hittade hon med:)
Nu ska snart vår Landlord komma, vår dörr fungerar inte, den stängs inte, så det måste fixas, annars e vi fats i lgh hela sommaren, we dont want that!
MESSAGE: UPPDATERA ERA BLOGGAR!!!!

puss puss

Kommentarer
Postat av: Jenny

Galet värre, men roligt var det! Nu mår man som man förtjänar...min mage försöker begå självmord!

2007-06-21 @ 22:49:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0