Men det är ju första kvällen...

Så har det ungefär låtit hela kvällen sen jag och kusinen anlände i Paris. Efter att ha stuvat väskorna utan missöden ända fram till lägenheten tog vi oss gående(ingen metro än så länge!) ända ner till ett mysigt kafé vi ofta hängt på och pratade gamla minnen och drack Monaco så det stod härliag till. Killar fanns det GOTT OM, så huvudet gick hit och dit, och en del leenden och vinkningar har delats ut, här ska det flörtas av bara den!
Det är ju ändå så underbart att vara tillbaka att vi unnade oss kanske mer av de DYRA o goda men som sagt, det är ju ÄNDÅ FÖRSTA KVÄLLEN! Det kommer vi få ångra dyrt om några veckor kanske men what the hell, man lvere bara en gång. Några potenitella jobb har lokaliserats och värmen ligger på en okej nivå. Lägenheten rymmer alla kusinens skor och vi har fått det riktigt hemtrevligt! Vive la Paris säger jag bara! Då min bror blivit polare med pizzabagare across the street känner jag det som min skyldighet att ta över den vänskapen och fixa billiga pizzor till oss fattiga studentet,så den jobbar jag på. Annars har la inget världsomvälvande hänt...var ner i "hallarna" och kollade runt och kusinen festade loss på en crepe a la cocos o nutella..för det är ju ÄNDÅ FÖRSTA KVÄLLEN!
Nu blir det lite Dave Chapelle och sängdags, imorn är det jobhunting och jordgubbar i jaridin(park) Luxembourg!

Ciao

Kommentarer
Postat av: emelie

haha ska ni inte ta en sväng till champs å käka frulle för 10 euro me, när ni ändå e på gång menar jag hahahahahaha

2007-06-13 @ 17:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0