Nu när jag är 19...

Önsketänkande, hahaha S kläckte ur sig detta under en av våra många drinkkvällar. Hon glömde antagligen de senaste sex årens födelsedagar!
Nu har vi varit här i åtta dagar och vi har faktiskt inga jobb än, vilket beror på vår lathet. Det är ju så mycket roligare att sova till fyra och sen gå ut och ha skoj! Men det måste det bli ändring på. Idag har jag intervju och förhoppningsvis kanske jag får det jobbet. J och S är way to hangover för att leta jobb än men det kommer nog gå bra ska ni se! Imorn är det fete de la musique och vi ska ut och vandra i stan! Massa musikanter över hela stan och supermycket folk kommer vara ute! Ska bli skoj, ska bara se vem jag ska spendera kvällen med, har ju en del erbjudanden hahaha Nåväl, life goes on... Vi fortsätter leta jobb, fortsätter ha superskoj och dricka gratis drinkar. Det bästa med OZ är ju att allt numera är gratis där. Bartendern likes us VERY much. Shots, öl, cocktails, u name it we get it! härligt men very dangerous! Hahaha
Har väl inget nytt spännande att berätta som ska finnas på bloggen så jag får återkomma, dags för intervju och dinner på Lizard lounge ikväll.!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0