Paris i all sin glans...

27718-79
Jag trodde att jag skulle klara det men ibland kanske man ska lunga ner sig och tänka två steg längre. Att jag skulle klara en webdesign kurs samtidigt som jag ska jobba och bo i Paris. Nej det kommer ej fungera. För att sätta sig framför datorn med massa koder och bokstäver efter jobbet istället för att glida in på ett café och njuta av staden är INTE ngåot jag vill göra. Och för en gång skull tänker jag välja "latheten" framför ambitionen. Ta efter din bror lite, som pappa brukar säga hahaha, att ta det lugnt och njuta av livet lite kanske inte är helt fel för en gångs skull...Ska ju trots allt vara i min all time favourite citay! Så jag lägger undan tvåkilos boken till sommarkursen och tar tag i den till hösten istället! Sådärja, en stor börda har lyfts från mina axlar..nu är det bara csn som ska tacklas också:)
Tough decision, but I had to take it....hahaha tönt I know

pusss på er! Saknar mina flickor redan!

Kommentarer
Postat av: Anna

Kalla de inte lathet.. kalla de genialisk prioritering! :O) Önskar jag kunde slappa efter jobbet i sommar med.. men de får pluggas på för min del.. suck..
Miss you honey! Puss

2007-06-08 @ 16:22:26
URL: http://annka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0