Sol in Båstad...hahahaha sicket skämt

27718-76Ibland undrar jag om jag är adopterad. När det kommer till min smak vad gäller kläder, accessoarer och smycken så skiljer jag så ofantligt mycket. Men sen när det gäller utseende och tankar e vi nog mer lika så nej, adopterad är jag ej hahaha. Föräldrarna är borta i helgen så jag har ett helt hus, bilar och allt till mitt förfogande, mycket nice men det regnar som om himlen vore öppen så det får bli att skriva jobbansökan,läsa bok till uppsats och kolla film. Och söka jobb i Paris såklart. det börjar ju närma sig...
Nu ska jag slinga mina stackars hårrötter, have a good weekend!

Ciao

Kommentarer
Postat av: emelie

fast vi har solat heeeeeeeeeelaaaaaa helgen... hehe de har varit JÄTTE varmt å skönt, synd att de regnar hos er (hihihihihi)

2007-06-03 @ 17:49:27
Postat av: jossan

det är konstigt att det nästan alltid är fint i skåne när det är dåligt i resten av sverige och dåligt när det är fint i resten av landet.

2007-06-04 @ 10:34:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0