The kortspel är så fun, ya know?

Inspirerade av Victoria Silvstedt försöker vi nu oss på att lägga in lite catchiga engelska ord i meningar, och inte som vi brukar utan man får max använda sig av ett engelskt ord i varje mening vilket kan vara ganska klurigt! Igår var det poker/pizza kväll i Puteux utanför La defenseområdet med våra nyfunna vänner. De lärde oss Texas Holdem och sen spelade vi glatt, men vi vann inte tyvärr..Men vi ska bjuda in till returmatch nästa vecka och då jävlar...fast vi vinner kanske om vi spelar klädpoker SAMTIDIGT som vi spelar poker, killarna kanske får problem att koncentrera sig då hahaha. Ikväll blir det antingen dejt med Argentinaren eller med en annan, beroende på vad argentinaren har planerat för J. Han kanske vill ha henne själv and by all means får han det! Då får vi andra två klara oss bäst vi vill haha. Sne vid midnatt anländer den fjärde medlemmen för veckan som kommer, S kompis från Sthlm. Ska bli lite trevligt med besök men det kommer bli trångt, men who cares?
Imorgon hoppas jag på att få höra från mitt jobb så jag vet helt säkert om jag är jobblös eller inte, J och S har jobb och kanske kan J fixa till mig på hennes ställe...Vi får really se vad som händer, roligast är ju att planera dejter och utgångskvällar!
Nu ska jag och S ÄNTLIGEN gå och fixa nycklar så vi alla har varsin, sen blir det att laga lite mat för kvällen.
Later girlisar!

Ciao

Kommentarer
Postat av: emelie

hur lång tid kan de ta å fixa nyckel hahaha

2007-06-29 @ 10:39:40
Postat av: Anonym

PUSSSSSSSSSSSSSSS/celis

2007-06-29 @ 13:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0