Two beers, tack

De språkliga färdigheterna varierar men S såg det på sin plats att testa servitrisens skills i svenska o engelska och visst fick hon två öl. Hon sa ju ändå tack:)
Jobb intervju gick bra men sen päronen tveksamt påpekat att barnvaktsjobb kanske inte vore det bästa och jag tyvrr blir väldigt influerad av deras tankar så vet jag inte om jag vill ha jobbet. Kanske vore bättre med restaurang... Blir galen på mig själv att jag lyssnar så mycket på de äldre.... Men visst att ta hand om ett barn innebär mycket ansvar och ifall det händer ngt....Och det vore kanske roligare att vara med vuxna männsikor hahahaha Mina två roomisar är ute på äventyr men jag kände för att ta en funderare ikväll, på med värsta bästa låten just nu(T-pain-Buy me a drank) och lite Dave Chapelle. Then Im good. Eftersom det blir jobbsökande imorn kanske man ska vara utvilad...

PÅ tisdag kommer jobbtidningen+ snack med Oz-killen om jobb så vi får la se vad som händer...nu skriver jag utan egentligen ha något nytt att förtella. Är fortfarande lite skakad efter gårdagens händelse, jävla idioitgrabb. Skrämma söta flickor som oss, dont like.

Ciao

Kommentarer
Postat av: emelie

ungar är bästa lärarna när de gäller franska annars juhe.. hehe dom rättar hela tiden=) å utan att vara elaka=)

2007-06-18 @ 08:40:01
Postat av: Emelie (igen)

hallå nu får d nog uppdateras lite här tycker jag

2007-06-20 @ 12:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0