Vanlig dag

Jaha. Fortfarande jobblös dådå. Arbetade på måndagen men hon skulle se andra sökande också så jag får snällt vänta till fredag. Men hey jag ska ej klaga, det är ju härligt att slöa i denna stan:)
Dejten igår kväll var trevlig men när det var dags att säga hejdå ville jag göra det som vänner, inte han tror jag. Men jag kysste honom snällt på kinderna och sa att vi ses på onsdag vilket han tydligen ser fram emot men jag tänker sätta stopp för eventuella fortsättningar. Han är urtrevlig men inte någon som kommer bli min sommarfling. Punkt slut. Imorgon är det som sagt pokerkväll, på torsdag får vi ett tillskott i form av A och sen blir det argentinsk kväll med J:s homie från syamerika. Fredag blir festkväll och sen får vi se vad som händer vidare. Det går bra för de andra två, J har ett bra jobb på gång och kanske S med. Men idag har jag varit effektiv, sänt ut några CVs, handlat hem lite mat och städat en del. Leandet här nere sliter helt klart på utseendet och när man vill se som bäst ut, ja då strejkar kroppen, men men får jobba på det, ska ge mig ut på promenix lite senare om jag ej somnar inför filmen som står på schemat. Thank you for smoking! Vi försökte ta oss igenom den igår men somnade alla tre hahaha, life is hard!
Nåväl inget nytt spännande att rapportera, så får skriva mer sen some other time!

Ciao

Kommentarer
Postat av: emelie

todelo=) ville bara säjja hej=) tihihi

2007-06-28 @ 00:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0