Var e min öl, nej jag menar var är min nörd???

Midsommaraftons senkväll spenderades med att måla upp bilder av våra drömmän, och det var inte lite krav vi har på dem.
J: Kostymman(som var med på SASplanet ner te Paris), jobbar mycket men vill inte prata om sitt jobb alls, men på fritiden ägnar han sig åt Jenny och naturen och har seglarskor och är egentligen ingen kostymman utan är i grund och botten väldigt nördig(för att nämna några saker)
S: jobbar i en science fiction butik, är ganska smal men samtidigt vältränad och uppskattar och förstår hennes nördighet vad det gäller Doctor Who och hennes starka kärlek för Morrisey! Han är fransman men pratar mycket bra engelska med endast en gnutta brytning. Deras sexliv kommer vara på sin höjd bland DVD boxarna i butiken!
Jag: Lite mer diffust men definitivt en sportkille som e stenrik(lever nog på sin pappas oljemiljarder) som är halvbrun och har lite gettostil men ändå en normal och SNÄLL pojke, längre kom jag inte förrän vi landade på kvällen uteställe.
Varpå kvällens span var en kostymkille(som inte ville prata om sitt jobb), en nörd(som sjöng högst på stället och hördes över hela stället) och jag, nej jag hittade inte alls något som passade mig. J:s kostymkille blev snart undanskuffad av australiensaren. S kastade ut nätet och fångade in spanjoren AKA the nörd/the singer, för att han var grymt nördig och bara så Sofiaish! Jag tog mig en fransman, en halvryss och en brun en att roa mig under vällen men ingen av dem var värd mer än kvällsfördriv vilket jag idag inte tror var det bästa men men man lever ju bara en gång. Spriten flödade och dans på barborden var ett faktum. En ännu mycket trevlig kväll tillsammans med flickorna.  Lördag har spenderats med än mer sushi, filmer och bakfylletankar. Bakfylla suger när men är det cirka tre ggr per vecka. Imorgon blir det marknad och början till omställning inför jobb på måndag!

A tres bientot
Ciao


Kommentarer
Postat av: Paola

ah va häftigt! nej jag är i sverige, sthlm :) pluggar du franska där då ? :)

2007-06-24 @ 02:24:54
URL: http://paolita.blogg.se
Postat av: Jenny

Magsår! Han har magsår (en mycket viktig del av hans personlighet- därför han ofta är lite putt). Sen är han också väldigt bekymmrad (men inget jag inte kan hjälpa honom med, givetvis)...men på de lediga dagarna är han på gott humör under våra picknickar. Sen är han ju ganska mycket äldre än mig...men har stort överseende med min omogenhet med tanke på att det får honom att känna sig SÅ mycket yngre! hahaha MG insåg precis hur EXTREMT nördig JAG är!

2007-07-12 @ 20:50:56
Postat av: Jenny

Magsår! Han har magsår (en mycket viktig del av hans personlighet eftersom det förklarar varför han så ofta är på dåligt humör) hhaaha. Långt ifrån corny, ganska känslokall..men samtidigt romantisk :) Han är väldigt mycket äldre givetvis- menar han har ju hunnit arbeta sig till ett magsår, men har mycket stort överseende med min omogenhet med tanke på att det får honom att känna sig SÅ mycket yngre! hahaha (by the way, hans favorit sak är att picknicka på söndagar..vilket följs av långa skogs promenader under vilka han får prata ut om sina bekymmer (sitt jobb)-givetvis inget jag inte kan lösa dock :)

2007-07-12 @ 20:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0