Beach 2020 eller???

27718-67
Om inte detta är träningsmotivation så vet jag inte vad som är:)
Ja, anna, jag håller med dig om att klänningen inte är den snyggaste tillsammans med halsbandet:) Dock symboliserar bilden för mig vad som kommer vara en del av min sommar. På bilden är nämligen B i Paris och shoppar och om några veckor så ska jag glida runt i Paris med en ljuv sommarklänning! Inte shoppandes på YSL men fönstershoppa kan man la göra:)
Just nu borde jag sitta med uppsatsen men jag har precis läst en annan, PUH hard work I gotta say. Men det är bara att läsa vidare I gots to be done! Tre potentiella jobb nu i Paris, det kommer ju gå så bra så!
Nu ska jag dansa fem minuter så jag får bort stelheten i kroppen, sen back to uppsats!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Anna

Shake that ass så e vi i form till Beach 2020!!! :O) Puuussss

2007-05-18 @ 16:14:13
URL: http://annka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0