Blogg nr 2345:)

"Im a vreck in the morning, I am bitch in the afternoon, I´m a puzzle yes I am, complex in every way. I neglect when Im busy, when I need attention I tend to nag, Im a host of imperfection. Im a person by some standards, altough I know I am real queen cuz I see potential in all my flaws.Love me."

Veckorna går så fruktansvärt fort att jag blir rädd ibland, hinner man någonsin leva i nuet när uppsats stress och sommarjobbsletande hela tiden hänger över en. Hade planerat en minishoopingrunda efter tre speciella plagg men hinner inte trycka in det mellan mentormöte, jobb, uppsats och Röda Korsetdeltagande. Men efter schemaknåpande så blir det shopping den 22..då när pengarna är sluss, hahaha värdelöst!
Jag har kommit fram till att jag bryr mig för mycket om andra. Överdrivet mycket, speciellt om dem som inte borde få en tanke skänkta till sig, men man kan inte bara säga, jaha nu slutar jag bry mig. Cant do. But I will try!
Jag ska ärligen erkänna att jag har haft en vag orokänsla inom de senaste veckorna angående sommaren, det känns som om något är fel eller inte fel men jag kan ej sätta fingret på det, önskar jag visste vad det är. Det är ej någon pojke, inte något med mig personligen utan mer något...jag vet inte, får luska på det.
Nu är det mentormöte och gottenight!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Anna

Sanna gumman!! Jag saknar dig!!! Puuusssss

2007-05-12 @ 20:33:39
URL: http://annka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0