Fy bubblan!

27718-70U must not know bout me, at least not anymore. Nu är den sviniga och mest idiotiska människan jag någonsin träffat ute ur mitt liv. Period. Nu slog jag fast att det är slut på detta och borta är han. Got Damn it vad duktig jag varit nu!!! Vilket bevisar att jag kommit ut den lilla dvala jag levt i ett år, har nu blivit en fulländad person och kommit ur puppan...haha roligt ord det där:)
Fy fan för dig och allt omkring dig, alla ord du häver ur dig och hur hela du är. Men som en vis vän sa till mig:
KARMA IS A BIATCH!!!!
Och det tror jag stenhårt på!

Uppsats är klar, nu är det bara opponering sen är vi klaaaaaaaaaaaaaaaaaara! Wohooooooooo
Klappar mig själv lite på axeln, :)

Ciao

Kommentarer
Postat av: emelie

BLOCKERA är dagens ord

2007-05-22 @ 12:03:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0