Give me a day break anytime, bara Mr Diggs ingår;)

27718-65Just som jag trodde att följa serier hade övergett mig helt så börjar Kanal fem visa Day break och jag vet att jag är fast igen. Inte för att serien kanske är den bästa utan just för att otroligt snygga pojken Taye Diggs är med. Wonderful! Härligt ögongodis varje måndagkväll!
Klockan är halv två and I can not sleep, sov till tio igår så nu får jag skylla mig själv. Men jag behöver sömnen och sitta på internet är ju det sista man borde göra men någon gång kan man ju få vara lite sådär mysigt olydig.
Jag lovade mig själv i söndags att jag sku börja promenera igen denna veckan och det blev faktiskt en promenix igår men ingen "riktig" så imorgon måste jag börja ordentligt, inte för att jag går något bikinitvång till mötes utan för att det är ju så underbart nice att komma ut och rensa huvudet efter massa teorier, metoder och analyser hela dagen. Ha även idag försökt bootyshaka som typ ALLA kunde på konserten i lördas utom jag. Men det är minsann inte så jädra lätt...
Nähä, om jag ska lägga mitt huvud på kudden och försöka sussa litta, ska ju ändå upp och tvätta om sex timmar. Ser redan fram emot lunchen imorgon, det blir lax, potatis, sås och broccoli, mitt första riktiga mål mat på typ tre veckor:) Jag tror bestämt att det regnar ute, lite mysigt ändå. Sluss på nattankar, Moi, je vais dormir la!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha. klantmaja ;) PUSS!/celis

2007-05-08 @ 09:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0