Just nu....

Just nu...

Favoritlåt:
 Flaws and all och fortfarande Irreplacable 

Favorittilltugg: Lösgodis som ALLTID, love love love it!

Inspireras jag av: Beyonce!

Favoritkändis: Beyonce och Taye Diggs

Favoritserie: Day break

Jobbigast i maj: Opponering av uppsats och low on cash

Roligast i maj: Beyonce konsert, Magic system konsert, alla föllsedagar och planering inför sommar!

Längtar jag mest till just nu: Faktiskt till söndag då det är dags för storstädning och genomgång av garderob, I know, boring huh!

Saknar jag: Mina morgonpromenader, vad hände med min aldrig sinande energi vid åtta snåret???

Denna glass kommer jag äta massor av i sommar: Beror ju på vilket märke men den nya lila glassen från GB jag ej vet namnet på är ju en av favoriterna!

Ska jag jobba med under sommaren: Ja, det är en bra fråga, har några jobb på gång men det löser sig väl nere i Paris!

Sötaste pojken inom 10 mils radie: Haha man vet ju aldrig vem som läser bloggen så det får nog bli ett V där då då:)

Smoothie eller Frappucino: Shit vad svårt, levde typ på fraps i sommar men smoothi är så mycket somrigare...bläää kan inte välja men om jag måste just nu så får det blir smoothie!

Kaffe eller te: Enkelt, kaffe!!

Dansa galet eller hänga i baren:  Behöver man ens fråga moi?? Dansa såklart!

Sommarklänning eller sommarshorts: Sommarklänning

Datingsidor jag är medlem i(sanningen nu!):  Hihi jahaja, ska man berätta det med? Hm en, två, tre, fyra OJ fem, men det är ju bara roligt, jag tror inte redigt på dhahaha nu blev d litta pinsamt här.

Letar efter sommarfling eller seriöst förhållande: Super nice sommarfling my way please!!!

Hihi, I love me some lists! Nu utmanar jag Micela,Linda, Emelie, Anna K, Jossan att koppa listan och berätta vad som händer JUST NU!!!!


Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0