Knäckis!

27718-68Det har varit några upp och ned veckor måste jag säga, alla dagar har varit fulla av uppsats, uppsats och uppsats. Men nu är det en dag kvar av det sen är det äntligen gjort! Känns Mucho Bueno! Dock har jag själv varit hängig, trött och inte orkar ur sängen förrän efter nio och det är inte likt mig. Läste ngnstans att det finns något som heter vårtrötthetssjukan och jag diagnosera mig själv med det. Men efter att ha ätit grönsakssoppa och en knäckemacka så insåg jag att det har varit alla fester, dålig mat, dåligt matschema som ruckat på humöret, för nu är jag back on track, lagom för terminens slut, hahaha.
Trevligt föllsefirande hos F igår med goda tårtor(ja vi fick TVÅ!!!) och massa tjejsnack, hade inte en av oss börjat gäspa vid två-tiden skulle vi nog fortsatt hela natten lång! Mucho Bueno!
11 dagar kvar i Öret, opponering, avslutningsmiddag med gänget och packande inte utan dess like.
BTW jag lägger inte upp bilder för att försöka vara någon CPmodeblogg, skulle aldrig, det är bara sånt som moi gillar och vill dela med mig av till mina kära läsare, FYI!
Puss



Kommentarer
Postat av: Anna

Hej min lilla mode-bloggare! ;O) Saknar dig!!! Låter som en knäckis å lite grönsakssoppa gjorde susen! Bra gumman! Lycka till nu med opponering å allt! Puss å Kram

2007-05-20 @ 23:15:18
URL: http://annka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0