Les pirates des Caraibes!

27718-74
Så var det igår dags för den tredje filmen om piraterna. Filmen var bra, kanske en timme för lång och utan Johnny Depp hade den inte varit värd att se. Keira Knigtley är bara störig, Orlando Blooms roll från Troja där han spelar värsta mesen lyser igenom och han kan inte få tillbaka den cooolhet han sågärna vill innesitta.Men men alla kan inte vara somJohnny, även om han nog är en weirdo i verkligheten så kan man ju få drömma om honom littegrann, vi ska ju ndå bo i samma land i sommar, hoppas jag ser honom hahaha. Men filmen var nog ialla fall bättre än nummer två som kändes onödigt lång. Filmen slutade på ett sådant sätt att det finns en möjlighet för en fjärde men jag tycker det räcker nu. There´s no more to tell.
Nu ska jag iväg och klippa mig, sen blir det uppsats, tvätt och jobb! Mycket att göra de sista tre dagarna i Örebro!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Anna

Har hört de ryktas om en 4e.. :O)
Inte sett den än, men låter lovande, tyckte som du att 2an va onödigt lång..!

2007-05-28 @ 15:23:11
URL: http://annka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0