Mummel

27718-72
Sicket blåshål jag bor i! Det blåste non stop igår och är det något jag avskyr så är det just blåst! Och idag hänger regndropparna i luften! Värdelöst! Även om vi svenskar jämt tjatar om den underbara svenska sommaren så ska det bli skoj att fly den faktiskt, man kan ju inte lita på att den kommer vara den "underbara svenska sommaren" som alla hoppas på. Då kan i alla fall Paris lova 30 grader varmt och starkt lysande sol! Deppade ihop lite ionsdags men ryckte upp mig idag igen, u made ur bed now lie in it brukar det ju heta och det får jag la göra!

Det är underligt hur en del vänner behandlar en. Man ställer upp till 100%, ger och bryr sig och får SKVATT tillbaka! Så två av mina vänner är nu förpassade till "I DONT CARE BOXEN!", den börjar faktiskt bli full, trist men very true!

Ikväll blir det middag på Oleary´s med 10 andra personer! Det ska firas att uppsatsen är klar och att terminen snart är sluss! Ska bli himla skoj!
Har klurat på planer över hur jag ska få min crush att veta om min lilla crush men efter många tankar i natt kom jag fram till att jag kommer nog ej säga något alls. Det ska stanna vid en crush. Men jag är glad ändå. För under de två år jag har varit i Örebro har det varit EN kille som jag fastnat för(beror säkert på det ena och det andra) och jag hoppas på at sista terminen till höst bjuder på mer!

Stan hägrar!
Ciao

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja just de ja, du ska ju tebagers i höst! Gött att veta vart jag har dig! :O) Pusss

2007-05-25 @ 12:54:29
URL: http://annka.blogg.se
Postat av: jossan

om det bara har funnits en på två år, så håller ja tummarna stenhårt för att det ska finnas fler nästa termin!! och en sak till; KAN NÅN FÅ BORT DET DÄR FÖRBANNADE PIPLJUDET!?!??!! jag håller på att få psykbryt på det!

2007-05-25 @ 13:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0