VT 2007

27718-71
Då och då slår det mig att jag missar den svenska sommaren nrä man reser bort och detta är tredje året som jag sticker utomlands på ett kort tag och missar en riktigt midsommar, havet och den äkta sommarkänslan. Samtidigt älskar jag att vara utomlands i en riktig storstad och leva livet så som jag inte gör hemma i B-town. Det underbara med Båstad är att alla man känner samlas och har superroligt(som Pepes i Påskas) och återupplever gamla minnen. Men samtidigt är det det som händer, inte så mycket annat och det kan man inte beskylla Paris för. Man vet ju inte om det är sista gången på ett bra tag som jag får möjligheten att bo där...

Jag säger som M i 26an, man måste ju summera terminen och jag har gillar terminen, det började med en NYC resa för att hälsa på gamla vänner som följdes av två relativt enkla kurser. Pappas 50 års fest stundade och hans firades med pompa och ståt in Paris och sen på festen där jag o min bror höll ett mycket lyckat tal!
Tillbaka i Öret och C-uppsats hägrade. Jag förvånades över mitt engagemang och min kunskap och insåg bara för några dagar sedan hur otroligt mycket man växt de senaste två åren, både personligt och skolmässigt.  Vi har hunnit med Snoop Dogg, P diddy, Beyonce och Magic System konserter, tre besök i Sthlm och ett i Gbg. Har klippt till en frisyr I love love love love, och handlat en del saker. Har gått och blitt lite infatuated med en arbetskollega, arbetat en massa där och tjänat ihop en extra hacka att spendera i Pariggio!
Men framför allt har jag växt som person mer denna termin än någon annan termin och det är nog som de säger:
Ju närmare 25 man kommer desto mer hittar man sig själv!


Idag ska jag åka in te stan och jobba på mitt framtida arbete som XXXXXX( I aint tellin y´all, my secret), måste öva ju hahaha. Sen blir packning, städning, Greys, Pussycat Dolls och att lra sig shaka booty!
Have a wonderful summer och ni vet vart jag finns ifall ni vill ut och resa!!

Pusssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

Kommentarer
Postat av: jossan

Du ska väl inte redan lämna örebro?

2007-05-23 @ 12:01:19
Postat av: Anna

Nej de där lät ju som ett avsked.. tro fan inte du slipper blogga lilla hjärtat!!! Sååå lätt kommer du inte undan! Nu ska jag å turista lite. Miss you! Puussss

2007-05-23 @ 12:15:28
URL: http://annka.blogg.se
Postat av: Sanna

Jag åker inte förrän nästa torsdag, ute i god tid:)
Neeeeeeeeeeeeej klart jag ska blogga om mina äventyr i Paris KLART SOM KORVSPAD!

2007-05-23 @ 17:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0