Breathe on me

Först vill jag säga att INTE har hämtat mig från chocken att inse att jag glömt ljusen tända, jag kunde ju bränt ner lägenheten!! För det andra undrar jag vad som kan ha hänt på tre futtiga månader, filmerna jag sett de senaste kvällarna suger riktigt hårt vilketjag inte tyckte i augusti...weird. För det tredje så har jag alltid sagt att jag tycker Chamillionaire är ...tja lite söt, folk hånskrattar men jag står på mig.
image292
Han är inte MR UNIVERSUM men vem vill ha en FÖR perfektus pojkus:)
Jag har inte fått sova ut ut på snart två veckor och det blir jobbigare för varje dag att komma upp, längtar såå til lördag och söndag, då ska det minsann sovas och VILAS framför allt. Dock har jag julklappshandling,shopping,fokusgrupp,och skrubbning av lägenhet att göra....hmm....

Allså, jag vet att jag envisas med att I like the french and all that men SHIT vad vissa e tomma i bollen, man blir rent mörkrädd när man hör dem eller pratar med dem VA VA VA???? FOOOOOOOOOU!

Nu lektion/Kampanj
Bästa låtar just nu: Breathe on me, touch of my hand.

Ciao

Kommentarer
Postat av: Emelie

men jesus amalia han är INTEsnygg. de e bara å inse det sanna nilsson!!!!hahahah

2007-11-29 @ 16:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0