Crazy dancing!

Precis kommit hem från danceclass, my god vad jag älskar det!!! Trots att mina ben vek sig inför sista danserna, trots att ansiktet var rödare än tomaterna på ICA och trots att svetten rann som Niagarafallet så fortsatte jag BECAUSE I LOVE LOVE LOVE IT!! Underbara dansmoves, härlig musik och härlig lärare!
image259
Hade jag dansat fem ggr i vecka skulle jag kunna leva på godis 24/7 och ändå inte väga mer än tio kg max. Så hårt är det, men som jag sa I LOVE LOVE LOVE LOVE it!
Trist att man ska lämna Öret nu när man hittat så bra och rolig träning men det första jag ska göra i Kanada är att hitta en ny dansklass. Nu ska jag köra dansen en gång till innan Ima hit the shower!

CIao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0