Guten tag!

Vaknade halv två, tittade inte på klockan och var helt inställd på att det var dags at gå upp. Slog på tvn och gick upp ur sängen. När jag såg att det var Jay Leno istället för The Voice blev jag lite fundersam men tänkte att de kanske ändrat tv-tablån. Det var dags för dusch men först, ska bara kolla klockan... HALV TVÅ!!! Maj god, kastade mig i sängen igen och sov fortare än någon kan säga hej hopp. Makalös till uppstressad tror jag.
Nåväl jäkla tur att jag inte hann duscha o klä mig innan jag fattade läget.
image272
F, jag är den sämsta på spontanitet och jag tror nog att en kurs i det hade varit perfa, om jag handlar GOTT GODIS på COOP så får du stå för tipsen, do we have a deal?

Nu ska jag bege mig, ha d gott!


AUF WIEDERSEEN...I suck( hur stavas nu det då???


Oh well


AUF WIEDERSEEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0