Gutes heute!

Efter en lång dags resande kom vi så äntligen fram till Wiesbaden. S blev lite förvånad när hon såg skylten med Wiesbaden eftersom hon trott vi skulle te DIESBADEN och gått och rättat alla som kommit hennes väg, humor ändå:)
Första dagen blev det lunch på J:s universitet där vi inspekterade de tyska pojkarna och vi kom fram till att de får godkänt! Sen bar det av in mot centrum och lite shopping. Pluggen drog jag ut ganska omgående och hitta massa saker men hejdade mig och tänker spara några saker tills idag inne i Frankfurt. mupplönen har ej kommit in på kontot så får hålla igen lite på shopping haha.
Men innan shopping så blir det djurpark. Det ska bli superskoj!! hur länge sedan var det inte man stod face to face med ett lejon? Hihihi, dagens höjdpunkt tror jag! Sen blir det som sagt shopping, lite sightseeing(S har ej varit i FF förr) och sen bär det hem för partay med resten av J:s crew!

Nu är det sminket som vankas

Ciao


Kommentarer
Postat av: Fia

vad roligt att gå på zoo!!! jag har inte varit på zoo på en sådär 15 år eller nåt...

2007-11-23 @ 12:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0