Icke konkurrens!

Ibland blir man lite rädd när man märker hur svårt folk har för att göra saker, för att förstå saker. Igår på jobbet fick jag smärtsamt uppleva detta(inte första gg på jobbet dock.) Det skulle bäras kartonger till posten. som galningar baxade vi dit kartonger och som sista man fick jag order om att skicka tillbaka några för att hämta nästa lass. Jag kommer till posten och säger till folk att vi ska ej stå kvar här utan gå och hämta mer. De sex ungdomarna tittade på mig, tittade i golvet och rörde inte en fena. Så det fick bli jag som rusade tillbaka och hämta sista lasset för att se komma tillbaka igen och se dem stå orörliga. Sex pesoner som skulle skriva på EN LAPP, att vi lämnat in posten. Arbetsvilja, arbetsmoral, framåtanda, ambition? I THINK NOT. Det finns massa konkurrens out there om framtida jobb men det finns också massa ICKE KONKURRENS Believe u me!image234
Hemtentan rullar på, idag är det intervju, skriva på fråga 2 och tvätt som gäller. Sen blir det ICA och jobb. Ifall ni vill veta min dagliga rutin allså.
Eftersom E klagade på förra Rihannabilden satte jag in en ny, better u think E?:)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0