Klädmaniac for the time being

Då var måndagen gjord igen. Tiden går så sjukt fort. Men kul har jag! Just nu sitter jag och stirrar på de tiotal kassar som ligger utspridda runt om på mina 18kvm. Det ska bli så skoj att organisera och fixa min garderob i helgen, så mycket nytt, ändå så mycket som fattas! Ska bege mig till stan på lördag och leta pants, har ju för tusan inga! Men jag längtar indeed till helgen, some alone time med städning och rensning av varje liten vrå på Studentgatan 4. Here we go.image284
Sen ni,som är så sjukt selfabsorbded och så sjukt upptagna av ert eget liv- det är ingen fin egenskap, det är inte roligt att umgås med er, det är så sjukt ohärligt...tur att jag har vänner som F,E,J,A,S som vet vad vänner betyder. Ni andra....F urselfs.


Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0