Ledighet

Min bror flög idag till SydAfrika. JAG ÄR INTE AVUNDSJUK-INTE ALLS!
Vad är en resa till Afrika mot att sitta i kylan här i Örebro lixom? Nåväl, my time will come:)
image255
Själv har man det inte så dåligt heller. Då föreläsningar än inställda och vi har skrivit färdigt vårt PM så är vi lediga fram tills måndagmorgon, Najs.
Har kommit fram att jag älskar att läsa bloggar, har säkert 10 olika bloggar som jag bara måste läsa varje dag.
Det har trots ledigheten varit en produktiv dag, powerwalk med E, matlådor har gjorts, läxhjälp med barnen och schema har gjorts för sista tiden. Snart är det dags för middag, danslektion och sen blir det film eftersom jag har sovmorgon imorgon. Hade varit najs med en stor godispåse(ICA har massa nytt godis!) men en annan gång.
Förmodligen har inte these btiches ätit godis like forever haha. Nej jag måste be strong och stå emot!image256
Dags för kycklinggryta!


Ciao

Kommentarer
Postat av: Fia

bad news... det nya godiset på ica är inte gott.... :S min kära sudd var dit och köpte en påse å nästan inget av det var gott. inte ens skogsbären! buuhuuu! men chokladen var ätbar iaf.
fast det kanske är tur!? då slipper man bli sugen på gotte när man går dit! :P

2007-11-15 @ 00:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0