Love the Hoodie!

image295
Alla säger att Brittan är värsta fashiondisastern. Visst ser hon weird ut oftast men then who orkar bry sig om mode hela tiden. Här tycker jag dock att Brittan har världens finaste hoodie, en sådan som jag själv är på jakt efter! Att mysa i, de dagar man är casually klädd! Vart tusan hittar man den då??? Får jag kanske vänta tills Kanada???
På tal om mysa så har jag ju äntligen efter lång tid inskaffat min kära Juicydräkt men vad gör jag? Jo jag låter den ligga i garderoben för den är ju så fiiiiiiiiiiiiiiiin att det vore ju synd att använda den.....
Jag är precis som min mormor hahaha. Lovar! På lördag när det är myskväll igen LOVAR jag att sätta på mej den!

CIao

Kommentarer
Postat av: Emelie

hallå hm har ju en massa sånna däe färg glada hoodies juh

2007-11-30 @ 09:21:30
URL: http://browni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0