Makeover time!

                            image293
Jag har länge pratat om att jag vill göra en redig makeover. Trött på mitt utseende och vill se a major change inför det nya året. Jag har inhandlat massa nya kläder, tränar tusan i det och funderar extremt mycket på hur jag ska klippa mig nästa gång för att förändra det lite. Men jag kan inte komma på något mer som jag skulle kunna förändra för att uppnå den där riktiga förändringen....tips anyone??????
Det är egentligen inte det att jag inte gillar mig själv men jag känner att jag förändras en del inuti och då vill jag att den förändringen ska följas av utsidan. Mitt utseende förr var inte roligt för jag mådde inte sådär jättebra men när jag nu gör det vill jag att det ska SYNAS genomgående!
Man ser ju hur kändisar klipper en cm av håret och ser HELT NYA UT....hur gör dem egentligen??????
Nåväl, jag jobbar vidare, 2008 nalkas, om 32 dagar är vi där. Så 32 dgar har jag på mig tills the new me ska träda i kraft!  Jag har åtminstone roligt i mina försök hahaha

CIao

Kommentarer
Postat av: Jenny

Lugg är enda förändringen jag kan komma på vad gäller klippning. Det skulle förändra och säkert vara super fint! Så lugg!

2007-11-29 @ 16:31:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0