Måndagmorgon

Ibland önskar jag att jag hade ett jobb där man kunde få klä upp sig sådär supermycke. Iaf en gång i veckan, att få ha klänningar som den här Freakin Fantastic!
image247
Så var det ny vecka och ny kurs. Sista kursen för terminen. Halv november har typ gått och det är en dryg månad kvar att terminen. Det var meningen att jag skull börja fixa med lägenheten går, packa, sortera och dylikt men tänker skjuta upp det tills nästa helg. Det blev läsning läsning läsning igår, boken var ju  hm...jäkligt bra på ett annorlunda sätt.
På fredag bär det av till Sthlm och shopping med mor min. Bo på hotell och äta hotellfrukost- mmmm mums!
Tre dagar senare är det Deutschland uberalles!
Men först är det denna veckan, fylld av kampanjjobb, jobb och loads och träning, nya mål och nya sätt att uppnå dem på tack vare grannens råd!

Hörde att Kanye Wests mor gått bort, enligt ryktet, under en plastikoperation. SAD.


Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0