Månday- one day

Vaknar upp måndagmorgon, håret värre än vanligt, den vanliga kaffekoppen väcker inte kroppen och tvätten är överfull och inget i garderoben känns bärbart.  Suck pust och stön. Men nej nu får jag minsann rycka upp mig, en timmes skola, lite kampanjande och sen ledig eftermiddag innan jobb. Kan nog bli en hyfsad dag!image264
Jenny, in case u read this innan tio, hoppas du är ok!!
image265
Beyonce och Rihanna var lätt snyggast på World Music Awards inatt. Jag var inne på min favoritaffär i Sthlm- Karen Millen- de har de mest underbara klänningarna, väskorna och skorna, men frågan är när man ska änvända dem? Ingen av mina vänner som ska gifta sig, förlova sig eller ha storslagen fest? In THAT case- let me know ladies!!!
Nu skola!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ich bin helt ok! Ingen fara längre! Så beyonce har blonderat sig minsann, tänk om man kunde få ändra hårfärg varje dag utan att förstöra håret! :) Hoppas du ryckt upp dig vid det här laget! Ha en trevlig dag!

2007-11-19 @ 10:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0