Miss Maid

image297
Jag håller med Browni, städa VERKLIGEN ORDENTLIGT är ju inte så skoj. Dock måste jag göra det denna helgen då jag har besiktning av lägenhet på måndag. Har fått fula fläckar på olika ställen som kommer bli svåra att dölja men jag får skura satan i gatan imorgon! Har ju inget annat för mig ändå, och en ren lägenhet är ju inte fel.
En julklapp till inhandlad idag, bara fyra kvar, varav två måste hittas imorn, en måste "skapas" och en måste beställas. Puh, men jag hittade iaf byxor och kofta idag:) Vilket jag givetvis ej behövde men den andra delen av hjärnan ville ej lyssna, tyvärr.
Elva är klockan och jämfört med andra kvällar denna veckan har jag ingen ro alls att kolla på film/serier. Har tidningar som väntas på att läsa men helst av allt vill jag skrubba skrubba skrubba.
Nej det får vänta till imorn, det får bli tidning och filmen white chicks i bakgrunden.

CIao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0