MUPPTORSDAG!

http://www.dailymotion.com/video/x3f73n_j-holiday-suffocate-new
 Denna torsdag har varit skit. Im having a really really BAD day. Datorn krånglar och hemtentan låter sig inte bli skriven.
Tidningen jag prenumerar på kom inte så jag köpte en egen och fick GIVETVIS sedan den i lådan. Boken jag beställt har ej kommit än, inte heller mitt halsband och jag ser inga resultat. MUPPTORSDAG!

Men jag har bot på detta:)

Jag ska skriva allt jag kan på hemtentan idag, diskutera med flickorna ieftermiddag, sen promenixa med Micela och LÅTA DET VARA EN DÅLIG DAG.
Imorn blir nya naglar, ska shoppa något fint till mig och kanske något roligt resultat!

J Holiday går på repeat!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0