Nyårstrubbel!?

image267
Ända sedan jag kom hem från USA har nyårsaftnar varit ett ständigt problemo.  Antingen har det varit i sällskap av föräldrar och släkt, med italienaren och hans flicka och vänner(bäst hittills), Malmöiternas version eller K-town sällskapet. Eftersom min vänskapskrets inte precis är så stor då folk flytt hemstaden blir det inget att dra ihop en fest. Så vad är då alternativen? Peppes kanske anordnar något som man kan ta sig till, eller någon nattklubb i H-town? Eller god mat, gott godis och bra filmer och bojkotta hela grejen. Frågan är vad min partner in crime säger?

Nu har jag kontaktat alla som ska kontaktas, ändrat tider, beställt saker, skickat tillbaka annat, städat korren, städat rummet, packat upp helgens inköp, börjat fylla resväskan och ätit lunch- yes effektiva Sune har flyttat in!


Ciao

Kommentarer
Postat av: Jenny

Japp, det var helt klart bäst i Båstad hemma hos m + italienaren!

2007-11-20 @ 00:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0