Softa

image243På sistone har jag blivit obsessed with att fixa till min garderod. Jag vet precis vad jag vill ha och I want it now! Sen att de plagg jag specifikt letar efter inte finns att hitta gör mig litta annoyed. Dock ska jag ju iväg te Kanada snart så då lär jag nog hitta mina unusual plaggisar:) En cool hoodie e vad jag letar efter, en snyggare än Brittans men typ sådan, u get it right:)

image244Denna helg har jag längtat efter, softa softa and again softa. Det blir lite shopping på Marieberg med L, sen hem med gottepåsen och se alla sorters serier det finns att se. komma fram till killars problem och mumla vidare om de leksaker som blev inhandlade igårkväll, some of us got a little excited and bought  A LOT!

Enjoy the weekend!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0